Aventuri pe comx

– nixoane sa te fut! Dormi in timpul plantonului? Dragonu urla ca un nebun. Cascheta cade ii pe cimentul de pe culoarul Romaniei1 . Ma trezesc buimac.
– Toa’ Lent permiteti sa raportez… Soldat nixon la raport.
– Ce sa raportezi tu ma?
– In timpul planctonului meu nu s-a intamplat nimic deosebit.
– Planctonu e un peste soldat!
– Ma scuzati.
– Mdea. Pe loc repaos! Activitatea inamica in ultima vreme?
– 2 spionaje si un atac kamikaze cu erou.
– Cine e nemernicul?
– Bulgaru sa traiti!
– Deci nimic nou pe frontul de vest?
– Aaa… Cred ca da. Credeam ca suntem in Nord-Est…
– Gura soldat!… Dragonu se plimba nemultumit. Il urmez cuminte.
– Nixoane!
– Ordonati?
– Cu aventurile cum stam?
– Bine sa traiti. Raportez ca am gasit artefactul nothing valuable azi.
– Deci tot ala de ieri?
– Da sa traiti. Daca si maine gasesc la fel ce fac cu ele? Deja nu mai am unde le pune.
– Pune-le la profil. Sa vada tot ice buni suntem. Altii au avut ceva aventuri interesante?
– Da sefu, strig eu bucuros. Feno m-a scos de pe skype ieri.
– Bine ti-a facut.
– Stiu sefu. L-am taxat cu 3k si cu 10 spioni ca sa intru inapoi.
– Hmm… Te vinzi cam ieftin nixoane. Data viitoare cere si niste aur… Alte aventuri?
– Da. Dany a vut o aventura misto azi dimineata

1
– Dany e o ferma deluxe!
– Nu sefu, aici cred ca gresiti spun eu timid.
Dragonul ma priveste uimit.
– Adica eu gresesc nixoane? Vrei sa te demolez?
– Poate din primarie sefu… Stiti? Inca nu am dat de catapulte.
– De ce zici ca gresesc? Au mai fost alte aventuri misto?
– Da sefu: Uite acilea:

2
– Ba nixoane, tu ai falsificat raportu. Cum sa-I ia 24k la un raid?
– Sefu? Aia da aventura nu? Si nu e singura. Leo ala e intr-o aventura prelungita cu ala. Cred ca deja se numeste relatie…
– Taci soldat ca deja imi curg balele. Noi de ce nu ai aventuri din astea?
– Poate ca suntem prea batrani pentru asa ceva sefu?

Hai Romania!

/nixon

Leave a comment

Filed under Romania pe COMX

Leave a Reply

