Azimutul setat pe Romania

Noroiul e greu, ni se lipeste de bocanci. Abia ridici piciorul din el. Caii necheaza sufland aburi pe nari. Auzim de aici bufniturile din satul lui protoss. Cade un rand de casutze la fiecare atac. Intercaleaza ai nostri dar prea putin. Suntem atat de putini… Ah de am fi mai multi… Auzim si bubuielile mai mici din satul pusicai. Si ale multor alti romani cu 2 sate. Artileria UN are azimutul setat pe ROMANIA. Asta e clar.
– O sa fie greu fiule, zic privind spre nord.
– Al dracu de greu, mormaie feno. Suntem o singura natiune contra Natiunilor Unite. Ieri ne-au nivelat 2 oameni inafara de protoss. Pe aia nici nu-i mai socotim… Nu-i mai iau in calcul.
– Stiu… Suntem sub bombardament cu obuze de 150… Nu mai zic de mortiere si AG, nu mai zic de spionajul lor care au ochi la noi si traduc in draci…
– Imi vine sa ma dau jos de la panou. Imi vine sa mor nixoane!
– Feno?
– A?
– Si dupa toate astea tu imi excluzi o maimuta? Ma lasi fara dragonu in linia 1?
– E vina ta. Tu m-ai invatat asta. Cine nu percuteaza e out!
– Fiule… cand ruda ta avea cultura pentru 3 sate dar nu fonda si l-am exclus ca inactiv ce ai gandit despre mine?
– Ca esti un ticalos!
– Asta cred si eu despre tine ca mi-ai zburat dragonu meu iubit! De Ana nu mai zic. Care si-a pus contul in joc pentru ROMANIA la vorba mea. Si acum ii zbori? Acum intelegi ce inseamna sa fii lider? Sacrificiul vine odata cu functia la pachet… Stiu ca te doare.
– Ma doare! Imi vine sa urlu.
– Atunci urla cu mine odata. Ca lupii! Exclude ce vrei tu. Exclude-ma si pe mine daca nu percutez. Stiu ca joci bine in 20. Dar daca te prind ca te dai jos de la panou sau dai dilit… Cu mine ai pus-o forever! Sunt clar nubule?
– Cristal!

HAI ROMANIA!

/nixo

Leave a comment

Filed under Romania pe COMX

Leave a Reply

