Ba, tu stii cine sunt eu?

– Ba tu stii cine sunt eu?
– Cine pana mea esti?
– Xulescu de pe rox!
– La naiba Xulescule. Eu sunt Xuleanu. Mai stii cand ti-am demolat capitala fraiere?
– Tu erai ma? Iti dau cu tot ce am sa moara mama!
– Bai Y dar tu stii cine sunt eu? Eram builder pe ROX si mi-ai dat jos 12 nivele cand eram la 98… Scot catas si te nivelez!
– Nu cred ca poti fraiere, hai sa te vad!
– Bai dragoane? tu stii cine sunt eu?
– nixoane esti coplayerul meu si ma cam plictisesti…Mai stii cand mi-ai dat o vila jos? te nivelez!

Deci fratilor cumnatilor… E simpla treaba.

Daca aduceti roxul aici, ne putem caca pe el comx si sa dam toti dilit acum.
Daca veniti pe comx cu conturi de reglat de pe rox sau cu figuri si besini de rox, or sa ne dea astia de ne sar capacele!

Ganditi-va bine la ce v-am zis!
Ai fost vedeta? Ai fost lider?
Bun. Si eu am fost… Dar acum vreau sa ma joc in liniste si sa am distractie. Mai vreau si sa castige ROMANIA un comx daca nu cer prea mult.
Esti bun ca lider? ca general? ca diplomat? Ca mai stie pana mea ce?
Da si tu un mesaj lui feno. Sigur are nevoie de oameni capabili sa-l ajute la organizare.
In rest… cine ai fost, in ce cadran, ce medalii, ce top?
Acum pe bune! Cui dracu crezi ca-i pasa pe comx?
Pote bulgarului de langa mine, ca mie nu!
Lasati prostiile si treceti la treaba. Cand vezi un roman langa tine da-i mesaj. Vezi ce vrea, spune-i ce vrei. El este fratele tau aici. El te va apara! Iar fara el esti singur si vei da dilit sau iti vor da rusii. Alegerea e a ta!

Hai ROMANIA!
/nixon

1 Comment

Filed under Romania pe COMX

One response to “Ba, tu stii cine sunt eu?

  1. nenascut

    nixoane…esti de belea…daca stiam ce iese din tine cand te-am cunoscut prima data pe un s2.ro prin 2007 parca…nu ne desparteam :))

Leave a Reply

