Welcome to the Carpathian Garden

Cerul e rosu. La fiecare 41 de minute vine un val de pietroaie de catapulta. Protoss e amarat. Capitala lui e in flacari de doua zile. E nedormit. Nemancat. Nefu… Nu ca asta oricum nu poate. Skip bate 5!
Asa ca am venit in vizita la el. Ca asa sunt eu. Nu ma pot abtine sa nu fiu peste tot. Sunt in contul tau. Sunt in mintea ta. Sunt o maimuta!
Cativa maciucari se strecoara pe langa noi. Se cred bine camuflati. Dau cu sabia cad doar doi. Mdea… Mi-am cam pierdut antrenamentul. Pana mea sunt executor din nastere. Sabia ma cam incurca. Protoss da cu tot ce are in zid. Mdea… E clar ca avem un spion pe skype. Iuc e sitter, da el cad ceilalti trei.
– Scuze fratilor eram beat. Sunt alcoolist ce vreti?
– Bine dracu ca nu ai dat in noi, marai eu.
– nixoane… Satucul meu… Casutele mele… Plange protoss.
– Ce-ai frate?
– Ma niveleaza UN!
– Welcome in ROMANIA, zambesc. Nu esti nici primul nici ultimul. Cand ma nivela pe mine bulgaru tu cantai dupa resurse. Cand il nivelau pe feno…
– Gata taci!
– Cand il nivelau pe mavy, pe pusica, pe…
– Taci nixoane!
– Tac protosse…
Alt val de pietroaie vine peste sat. Ne adapostim toti 3. Pica doar juma de sat de data asta. Arhitectul isi face treaba.
– Te misti cam incet! Zbiara protoss la el!
– nixoane fa ceva! Ori ma va duce la zero?
– Ce dreac sa fac ma? Io sunt ofensiv, am fost nivelat, n-am armata nici sa curat o oaza. Mai fac si 8 ore pana la tine.
– Ba nu va uitati la mine zice Iuc. Io am facut contu pentru gold.
Iuc se uita la protoss… Protoss la mine… Io la Lotharica. Lotharica se intoarce si el dar isi da seama ca se uita la o vale pustie. Asa ca se intoarce iar pre mine. De data asta pare cam trist.
– Sir?
– Treci la panou monkey si rezolva! We have a situation!
– Yes sir! Permiteti sa intreb ceva?
– Nu permit. Protoss e nivelat. Rezolva maimuto apoi poti intreba.
– Permiteti o intrebare totusi?
– Nubule deja devii enervant. Si asta in timp ce protoss e nivelat. Zii dracu intrebarea!
– De ce ati iesit din ally?
– Pentru ca feno mi-a dat o maimuta afara. Nu-i contest decizia de lider, dar cand ai sa vezi pe nixon lasand o maimuta singura pe harta, iti poti da dilit. In ziua aia s-a terminat travianul.
– Ce pot face sa reveniti inapoi?
– Pe Ana o fac io din mesaje. Tu rezolva la protoss!
– Credeam ca Ana e cea mai tare la mesaje.
– Asa credeai? Atunci sa-ti scrie Ana cafele nubule!
– Dar cum pula facem cu dragonu? This is the question!
– Hmmm… Dragonu e patriot. Ana e patrioata. Daca reusesti sa-mi arati ceva la protoss pe sat… Tu si defenderii Romaniei. Ma ocup eu e restul.
– Yes sir, urla maimuta si dispare.
– nixoane nu putem opri acea armata zice protoss. Oricat def am aduna.
– Stiu ma. Asta e… vei pierde satul.
Apoi… Apoi deodata se lasa linistea. Dupa 41 de minute nu mai vajaie pietroaiele deasupra nostra. E o liniste misterioasa chiar. Protoss se uita uimit la miile de soldati ce intra in sat si se aseaza disciplinati pe zid. Toti au venit deodata. Toti au hrana cu ei. Se freaca la ochi i se pare un vis prea frumos.
– nixoane visez?
– clar protosee. Culmea dracu ca si eu am acelasi vis ca tine.
Apoi ii vedem venind. Cu miile. Rai, nemilosi. Turbati. Urland cat ii tin plamanii “Moarte romanilor”!Protoss ranjeste la mine. Eu mai intorc si ranjesc la Lotar. El se intoarce si de data asta… In spatele lui nu mai e o vale pustie ci… CEI MAI BUNI DEFENDERI DE PE ACEST SERVER! Si ghici ce? Ei ranjesc inapoi si nu poti vedea mila in cohii lor. Ma sperie chiar si pe mine.

– Welcome to the Carpathian Garden! Urla toti in cor!

7

Leave a comment

Filed under Romania pe COMX

Leave a Reply

