AHILLE pe comx

Prea frumos… ca sa nu fie MM.
Asta e atitudinea potrivita. Asa se abordeaza un server!
I love this guy! Daca nu era Knights era o maimuta, sau eu un knights!

____________
AHILLE wrote:

Stai sa ma pun pe picioare si sa invat varianta asta de joc si apoi facem treaba. Nu avem nimic de pierdut..asa ca eu spun macar sa le aratam de ce suntem in stare. 10 si buni daca am in alianta dam cate o capitala(cel putin) pe noapte(sau zi ca dracu stie ce ora e pe comx) :)). Intre timp doar o rugaminte am la tine…bice pe ei sa faca trupe ca pop nu ma intereseaza. O sa aratam ”aliantei de vedete” ca suntem peste ei la tot cu exceptia populatiei :))….
____________
Lupu wrote:

Tu esti arma secreta.
Apropo mi-a placut aia cu “vezi ca poate wingul va ia fata”

Mainul e pin de vedete sim miorlaitoare.
Nu ca noi am sta cine stie ce bine… Dar na, ma bazez pe tine.

:D

____________
AHILLE wrote:

tot se face :

Units Duration Finished
Paladin 2 Paladin 0:12:13 02:12 am
Paladin 10 Paladin 1:39:43 03:39 am
Paladin 2 Paladin 1:57:13 03:57 am
Paladin 9 Paladin 3:15:58 05:16 am
____________
Lupu wrote:

mdea…
Probabil ai deja def cat juma din alianta asta
:D
____________
AHILLE wrote:

:)) 60 maciucari, 30 paladini
____________
Lupu wrote:

Pana astazi a ora 20 voi primi AL DRACU DE EXACT 54 reply la acest mesaj cu raport de trupe.

Si daca credeti ca glumesc sa nu va intrebati de ce la ora 20.00.01 sunteti fara alianta.
Cei care ma cunosc stiu cum zbor oameni sincron. Cei care nu, vor afla.

E ceva neclar? Daca da, imi dati alt mesaj inafara de raport si deveniti flamingo!

/nixon

Leave a comment

Filed under Romania pe COMX

Leave a Reply

