Din jurnalul unui batran. Ziua 3

Ziua 3

Am inceput dimineata citind mesajele lui Nixon despre Amarui si AHILLE…ce bestiali, ce minunati, ce extraordinari sunt ei. Eu am atata treaba pe mosie ca nu-mi vad capul si el in loc sa trimita resurse catre mine imi trimite mesaje de lauda la adresa altora…macar de ma lauda si pe mine ca sunt calare pe el si-l intrec la populatie…da…nuu…el are oamenii lui…un fel de 300 spartani…astea 22 de maimute, printre care cred ca ma numar si eu curand :). Gata cu gandurile negre, astazi trebuie sa mai fac un sat…sa dea bine in peisaj…

Ia sa intru pe skype sa vad cate mesje am ratat in noaptea asta…Nu sunt multe..991, ai de P*** mea ma…..decat sa le citesc mai bine dau o tura pe mosie.

Chem la mine primu` ministru si il iau la intrebari:
– Ia zi mosule ce mai avem pe zona?
– Boierule, am dus productia de resurse la nivelul la care era inainte sa ne penalizeze Imparatul cu 10%.
– Buuuun, bun asa. Mai putem ridica ceva?
– Puteeem, putem boierule, numa` taranii astia sunt cam lenesi…
– Ia la intamplare 10 tarani, atarna-i cu capul in jos, da-le fum cu boia pe la nas si 30 de nuiele la talpi sa stie cine e sef la mine-n raion. Pana diseara vreau o crestere a productiei

Pleaca Primu` ministru, chem ministru de razboi…
– Mosule, zi direct cum stam cu armata?
– Bine maria ta…avem norma impusa de Nixon si inca ceva pe deasupra…
– Numai ceva? Inseamna ca stam prost…
– Boierule, cand s-a facut bugetul pe anu` asta noi am prins armata cu 2% din PIB…de unde sa facem mai mult?
– RECTIFICARE BUGETARAAAAAAA!!!! Sa se adune consiliul de ministrii ai mosiei ca va decapitez pe toti daca ma faceti de ras in fata lu` nixon….

Cu capul plecat apar pe rand toti ministrii si isi ocupa fiecare locul in jurul mesei.
Ma intorc suparat catre ministru` de finante si zic:
– Coco, din pamant, din iarba verde sa-mi scoti bani pentru echipament…tu nu vezi ca astia saracii sunt cu echipamentul la nivel 10? Ce-a fost in capul vostru cand ati facut bugetu`?
– Boierule, noi le crescusem dar a venit MH-ul si ne-a dat fieraria jos.
– Gata, sa nu mai aud de MH ca ma apuca dracii…Aveti termen pana in 18 Noiembrie sa duceti cazarma inapoi la 20 si fieraria pe langa ea…Din 19 Noiembrie scoatem trupe.
– Am inteles boierule, zic toti intr-un glas…

Hai ca am rezolvat si asta zic in gandul meu…Abia astept sa vina ziua in care ma apuc sa scot trupele pe banda…atunci sa vad eu ce mesaje mai trimite nixon…ca ala e cel mai mare defender de pe server ca alalalt nu stiu ce face…lasa nixone ca iti arat eu cine e cu armata, sa vezi cand s-o cutremura travianul de la marsul scutierilor mei…ai nitica rabdare neicusorule, puicusorule…

Intre timp l-am facut pe nixon la populatie….Sim City va zice…Sim City nixone :)
In timpul asta eroul meu statea cu burta la soare…jap-jap ii ard doua in scafarlie,…Bine ma…tu ai 2 aventuri de facut si freci menta…dispari din ochii mei… L-am rezolvat si pe-asta…Sunt nervos…caut victime noi…fug toti ca descreieratii numa`, numa` sa nu gasesc pe vreunu` in abatere… Asa va vreau copii mei, ca furnicutele…asa va vreau….

Leave a comment

Filed under Din jurnalul unui batran

Leave a Reply

