Din jurnalul unui batran. Ziua 4

Ziua 4

Ma trezesc cu nervi…nu mai am Glen Grant. E doua noaptea. Urlu dupa primu-ministru, ala vine descult si cu barba in vant, se pare ca l-am trezit din somn…
– Dormeai mosule?
– Nu boierule, meditam la nemurirea sufletului.
– Sa vezi ce nemurirea dreaq iti dau eu. Cate sate avem?
– Aveti 7 sate, boierule.
– Da, asa e…in ultimele zile am cam fondat zilnic.
– Da boierule. Ati fondat satul 5 in 14, satul 6 in 15, satul 7 in 16.
– Bun, daca azi suntem in 17 inseamna ca fondam satul 8.
– Boierule, ultimele 3 opere le-am folosit la satul 7, opere ioc, puncte de cultura la fel.
– Mda…zic ingandurat… Sa vina ministru` de finante.

Intr-un tarziu apare ministrul de finante imbracat la patru ace…il iau tare:
– Ba coco, tu ce faci imbracat asa la ora asta?
– Boierule, eram la un concert al lui Tudor Gheorghe.
– La ora asta si imbracat asa?
– Da boierule ca era pe Youtube si il vedeam 3D, cu Tudor Gheorghe langa mine nu puteam sa fiu imbracat altfel.
– Care v-a sa zica…iubitor de cultura ai?
– Da boierule.
– Nu cumva ai si niste opere de arta?
– Nu am boierule, dar daca poruncesti scoatem aur din trezorerie si cumparam cateva.
– Cam cate avem nevoie pentru satul 8?
– 10 opere boierule.
– Bun asa, poruncesc sa se scoata aur din trezorerie si sa se achizitioneze operele necesare pentru fondarea satului 8.
– Am inteles boierule.
– Coco esti liber, ramane doar primu` ministru.

Ma intorc spre primu` ministru si il iau scurt sa aflu daca e la curent cu statisticile provinciei.
-Ia zi mosule…de cand am venit eu la comanda cum stam cu productia de resurse?
– Boierule, in fiecare zi productia a crescut cu 10%.
– Cand putem incepe productia de trupe?
– Boierule, cu trupele e mai greu ca nu mai avem infrastructura…ne straduim sa o ridicam. Cu putin noroc in 21 incepem sa scoatem trupe.
– Mai devreme nu se poate?
– Boierule, se poate, dar ar fi afectata prea tare dezvoltarea. Daca incepem sa producem din 21, dezvoltarea nu are de suferit…deci ne si dezvoltam si producem fara incetare.
– Bine asa, esti liber…Sa vina la mine Eroul!

Vine eroul meu vesel…cred ca mi-a furat din rezerva de Glen si bea pe ascuns…Punctele de sanatate le are la 100%…zici ca acum s-a nascut si n-a dus nici o lupta in viata lui. Il iau tare:
– Vezi ca e o oaza de 25% crop langa capitala, cu o gramada de animalute in ea…te duci s-o iei.
– Am inteles boierule.
– Iei cu tine cele 79 de custi si vezi ce reusesti sa capturezi…Hai, la lupta!

Se intoarce omu meu dupa 10 minute cu o gramada de animale de ziceai sa a venit circul Globus la mine in capitala.
– Boierule, astea le-am prins.
– Bine, ia cu tine cele 75 de alifii si mergi inapoi vezi ce faci cu restu`.

Vine omu` inapoi dupa 10 minute…
– Boierule, abia am omorat cateva … m-am vindecat si am ramas cu o singura alifie.
– Inseamna ca trebuie sa apelam la ajutoare… Mergi si te odihneste, vorbim later.

Plec pe taramul Skype la o cautare de prieteni care m-ar putea ajuta. La o rascruce de drumuri stau de vorba nixon, Dr. Schultz, Ana si Amarui. Ma bag si eu in seama…
– Salut!
– Salut batrane!
– Ba, zic, am o oaza de curatat, ma poate ajuta careva?
Oamenii isi vad de ale lor ca si cand n-as exista…mai stau putin si zic:
– Nimeni care sa ma ajute cu oaza?
Oamenii isi vad in continuare de ale lor…pe mine ma apuca dracii…Strig ca si cand nu e langa mine pe o raza de un kilometru:
– Miticaaaaaaaa, curata si mie o oaza.
Tot nimic…Oamenii au discutii aprinse….
– Ba…voi v-ati hotarat sa ma ignorati?
– Batrane vrei sa te nivelam cu viteza luminii? zice nixon.
– Batrane am armata .. plecata sa aspir pretorieni, dupa ce termin cu ala imi schimb furtunul de aspirat lancieri, pana la noapte nu am cum sa te ajut, zice intr-un final si Mitica.
Plec de pe skype suparat ca am intrat degeaba…ma duc la erou si zic…
– Valea la oaza si vedem cum te intorci…
Pleaca erou` meu suparat, se intoarce cu 29 de puncte la sanatate…ma uit la el…zic in gandu` meu…e varza asta…tre sa se refaca, il trimit la vraci

…Intre timp s-a crapat de ziua….plec pe mosie…am atata treaba de facut…ne vedem maine cand o sa iau oaza, cu sau fara Mitica.

/nenascut

Leave a comment

Filed under Din jurnalul unui batran

Leave a Reply

