Pentru Patrie (4)

– nixoane, nixoane, mestere nixoane. Ana pare foarte agitata si fericita.
– Ce mai e Ano? Ce dracu faci cu cablurile alea de alimentare?

girl-booster-cable-5657786
– nixoane sunt fericita. Am reusit sa fac sa fie pace de ziua Romaniei.
– Ana…
– Ce?
– Ziua Romaniei a fost acum 3 zile soro…
– Stiu mai dar atat mi-a luat sa-l hipnotizez pe neamtul de la servere!
– Ce zici? Ia da cablul ala incoace. Ma uit pe eticheta: “Power Cables, property of Travian GMBH” Pfff… Ce pana mea facusi soro? Le-ai tras serverele din priza?
– Le-am furat si sigurantele in plus ca sa fiu sigura! Oricum se potrivesc si la mine acasa sa stii…
– Mdea. Dar nu inteleg cum de ti-a luat 3 zile sa-l hipnotizezi pe neamtz?
– Nush nixoane, nemtii astia parca sunt imuni la vrajile mele… Dar azi mi-a venit ideea cea buna.
– Uimeste-ma Ano…
– Am hipnotizat-o pe mimishoru in schimb sa-i faca un numar de striptease ca la noi pe centura…
orig_Jordan_naked_jumping_out_of_cake

– Pfff… Asta e Mimishorul meu? mmm…
– Mimishorul nostru nixoane… Nu fi egoist. Mimishorul Romaniei.
– Inteleg. Dar udne ii sunt chiloteii?
– I-a taiat si a facut medaliile wingului din ei.
– OK, zii mai departe…
– Eh si pana ea si-a facut numarul le-am ciordit cablurile. M-a injurat mimi un pic ca se facuse intuneric si nu mai vedea neamtul spectacolul dar na. A aprins ala niste lumanari pentru atmosfera.
– Aham. Acum inteleg de ce sunt atatea masini de pompieri in fata Data-Center-ului Travian GMBH…
– Ba voi ce tot faceti aici? Feno pare nervos. Nu v-am zis sa mereti sa furati AOD?
– Hai ma Vali. Suntem si noi liberi de ziua nationala, suspina Ana.
– Ce dreac de zi visezi Ano? A fost acum 3 zile. nixoane zii ma si tu ceva!
Dau din umeri nush ce sa zic…
– Pariem ca e astazi feno? intreaba Ana malitioasa.
– Mister feno? are you the leader of the Romanian Confederation? O gramada de ziaristi vin in fuga spre noi.
– Ce zic astia?
– Intreaba daca tu esti safu al mare, zambeste Ana.
– Zi-le ca da.
– Of course he is, incepe Ana sa toraie. He’s my baby. My love. Ain’t he so sweet?
– nixoane! Io nu cred ca Ana a zis “da”. De acum inainte traduci tu. Ana meri si fura AOD.
– Hai ma Vali…
– Executarea! Ana pleaca cu coada intre picioare invartind cablurile.nemtilor…
– Ba feno da io nu stiu engleza. Doar natara…
– Las ca se descurca ei. Intreaba-I ce pana mea vor?
– Uat za pana lu feno iu uant nubs?
– Cica sa le tii un mic discurs de ziua nationala a Romaniei.
– Ba esti cu capu? Aia a fost pe 1 decembrie.
– Mie im zici? Amu ce facem? intreb eu curios. Daca Ana i-a hipnotizat sa creada ca e azi… A mai facut si pace pe comx naibii…
– OK, o tinem si azi atunci. Aduna Lumea si vino sa traduci.
– Sa traiti!

victor-ponta
– Dragi prieteni…
– Dir frenz
– Si inamici…
– End garls
– Cu ocazia zilei nationale a Romaniei…
– Uiz di oucheijion of aor neshionel dei…
– Am de spus un singur lucru:
– Iar v-am tras clapa monkey style!

55

Traiasca ROMANIAAAAAAA!

/nixon

Leave a comment

Filed under Romania pe COMX

Leave a Reply

